Dreamy13

Dreamy13

Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Συνέντευξη με την misscatmarie!

Γεια παιδιά, τι κάνετε;
Σήμερα αποφάσισα να πάρω συνέντευξη από ένα μέλος του Stardoll, την misscatmarie.
Λοιπόν... ξεκινάμε:
-dreamy13(εγώ): Γεια σου misscatmarie , θα ήθελες να χαιρετήσεις το κοινό μας και να μας πεις το πραγματικό σου όνομα;
-misscatmarie: Γεια σας, το πραγματικό μου όνομα είναι Τίνα.
-dreamy13: Θα ήθελες να μας πεις λίγα πράγματα για την medoll σου Τι έχεις καταφέρει ως τώρα;
-misscatmarie: Έχω καταφέρει να ανέβω στο28ο επίπεδο. Το στιλ της κούκλας μου βασίζεται κυρίως στην πολυχρωμία και αλλάζει ανάλογα με τις τάσεις της μόδας. Δεν έχω κερδίσει σε κανέναν διαγωνισμό όπως το Covergirl, αλλά θα μου άρεσε να κέρδιζα έστω και μια φορά
-dreamy13: Πολύ ωραία! Τι σου αρέσει πιο πολύ στο Stardoll; Θεωρείς ότι κάποιες φορές το παιχνίδι γίνεται άδικο;
-misscatmarie: Στο Stardoll ου αρέσει πολύ να βάφω την κούκλα μου, να πηγαίνω σε πάρτι και να αγοράζω ρούχα. Θεωρώ ότι το παιχνίδι είναι πιο πολύ προσαρμόσιμο για τις Superstars και εγώ το καταλαβαίνω καλά αυτό μιας και δεν είμαι Superstar. Αλλά δεν θα ήθελα κιόλας να γίνω.
-dreamy13: Στην προηγούμενη απάντηση σου, είπες πως δεν θα ήθελες να γίνεις Superstar. Γιατί αυτό;
-misscatmarie: Πρώτον, γιατί δεν πρόκειται ποτέ να πληρώσω αληθινά χρήματα για μια εικονική πραγματικότητα. Δεύτερον, πιστεύω πως η κούκλα μου έχει όσα χρειάζεται.
-dreamy13: Και κάπου εδώ φτάνουμε στο τέλος αγαπητή Τίνα. Ευχαριστώ για το χρόνο σου και τις υπέροχες απαντήσεις σου!
-misscatmarie: Ευχαριστώ και εγώ. Ήταν τιμή μου να σε αφήσω να μου πάρεις συνέντευξη στο υπέροχο blog σου!♥

1 σχόλιο: